GOD ZORGT

🙏🏿🙏🏻GOD ZORGT☻20 april☻☻ Godzorgt 🙏🏽RECHTVAARDIGHEID:Want Ik ben er niet blij over als iemand moet sterven, zegt de Heer. Heb dus spijt en verander, zodat jullie in leven zullen blijven. Ezechiël 18:32

donderdag 1 februari 2024

Het leven is als de wind

hetleven1

HET LEVEN IS ALS DE WIND 

 Het leven is als de wind, je weet niet wat er komen zal. Het leven is als een kind,soms vrolijk en soms in een diep dal. Het leven gaat door of je het wilt of niet, Maar toch zal het stoppen in het groot geschied, Maar opgeven nee dat zal ik niet,☻ 

 M’n ouders en oudere broers wilde mij niet! Ik werd mishandeld en misbruikt, Als meisje werd ik niet door hun niet aanvaard Dikwijls werd er gezegd! GIJ WAARD ER BETER NIET! Toen ik als 7 jarig kind uit dat gezin weggehaald, En werd toen bij wild vreemden mensen geplaats, Ik zat ik zo vol angst om hetgeen wat er nog komen zou, Maar opgeven nee! dat zal ik zeker niet.☻ 

 Want mijn jong leventje was al van meer pijn en verdriet, Dan spelen met vriendjes en genieten van mijn kind zijn! En dat ! dat vergeet ge uw leven lang niet, Soms denk ik er nog aan wat ze mij hebben aangedaan Maar mijn ouders zijn nu reeds jaren dood, En met mijn broers heb zelden of geen contact, Maar zal mij nu niet meer laten doen! Maar opgeven nee! dat zal ik zeker niet. Hilda Vanhoffelt 
 
DE BIJBEL ZEGT:We leven nu immers vanuit vertrouwen, zonder al echt te zien. 2 Korintiërs 5:7

Geen opmerkingen: